החלפות והחזרות
החזרות והחלפות – Hermosa
אנחנו ב־Hermosa יודעות שלרכוש הלבשה תחתונה או אביזר אינטימי זה רגע אישי וחשוב – ולכן חשוב לנו שתדעי בדיוק מהי מדיניות ההחזרות וההחלפות באתר.
❌ האם ניתן להחזיר או להחליף?
לצערנו לא.
בשל אופי המוצרים הנמכרים באתר – הלבשה תחתונה, סטים אינטימיים, בייבידולים, אוברולים, ואביזרים אישיים – לא ניתן לבצע החזרה או החלפה, גם אם המוצר לא נלבש או נפתח.
החלטה זו נובעת ממחויבות מלאה להיגיינה, בריאות, וביטחון לקוחותינו, ובהתאם לסעיף 6(א)(3) לתקנות הגנת הצרכן.
🧾 קיבלת מוצר פגום? אנחנו כאן בשבילך
אם קיבלת מוצר עם פגם בייצור, טעות במשלוח או פריט חסר – נשמח לטפל בזה מיד.
פני אלינו תוך 48 שעות מיום קבלת החבילה, עם:
-
מספר הזמנה.
-
תמונה של הפריט והבעיה.
ונמצא יחד את הפתרון שיתאים לך – בין אם זה מוצר חלופי, החזר כספי או זיכוי לרכישה עתידית.
כמובן חשוב לציין שהמוצרים עוברים בקרה ואיכות בצורה קפדנית, תוך כדי גיהוץ, בדיקה ואריזה.
💬 מתלבטת לפני רכישה?
אנחנו מבינות כמה חשוב לבחור נכון – במיוחד כשמדובר במוצרים אינטימיים.
לכן אנחנו כאן עבורך:
-
📏 כל מוצר כולל תיאור מדויק וטבלת מידות.
-
ניתן להתייעץ איתנו לפני רכישה – ונשמח להמליץ על מידה, גזרה או דגם שיתאימו בדיוק לך.
⚖️ לשקיפות מלאה
מדיניות זו תואמת את תקנות הגנת הצרכן בישראל ומתפרסמת כדי לאפשר קנייה בטוחה, שקופה ונעימה – גם כשלא ניתן לבצע החזרות.
בכל שאלה – אנחנו כאן.