החזרות והחלפות – Hermosa

אנחנו ב־Hermosa יודעות שלרכוש הלבשה תחתונה או אביזר אינטימי זה רגע אישי וחשוב – ולכן חשוב לנו שתדעי בדיוק מהי מדיניות ההחזרות וההחלפות באתר.


❌ האם ניתן להחזיר או להחליף?

לצערנו לא.
בשל אופי המוצרים הנמכרים באתר – הלבשה תחתונה, סטים אינטימיים, בייבידולים, אוברולים, ואביזרים אישיים – לא ניתן לבצע החזרה או החלפה, גם אם המוצר לא נלבש או נפתח.

החלטה זו נובעת ממחויבות מלאה להיגיינה, בריאות, וביטחון לקוחותינו, ובהתאם לסעיף 6(א)(3) לתקנות הגנת הצרכן.


🧾 קיבלת מוצר פגום? אנחנו כאן בשבילך

אם קיבלת מוצר עם פגם בייצור, טעות במשלוח או פריט חסר – נשמח לטפל בזה מיד.

פני אלינו תוך 48 שעות מיום קבלת החבילה, עם:

  • מספר הזמנה.

  • תמונה של הפריט והבעיה.

ונמצא יחד את הפתרון שיתאים לך – בין אם זה מוצר חלופי, החזר כספי או זיכוי לרכישה עתידית.

כמובן חשוב לציין שהמוצרים עוברים בקרה ואיכות בצורה קפדנית, תוך כדי גיהוץ, בדיקה ואריזה.


💬 מתלבטת לפני רכישה?

אנחנו מבינות כמה חשוב לבחור נכון – במיוחד כשמדובר במוצרים אינטימיים.

לכן אנחנו כאן עבורך:

  • 📏 כל מוצר כולל תיאור מדויק וטבלת מידות.

  • ניתן להתייעץ איתנו לפני רכישה – ונשמח להמליץ על מידה, גזרה או דגם שיתאימו בדיוק לך.


⚖️ לשקיפות מלאה

מדיניות זו תואמת את תקנות הגנת הצרכן בישראל ומתפרסמת כדי לאפשר קנייה בטוחה, שקופה ונעימה – גם כשלא ניתן לבצע החזרות.

בכל שאלה – אנחנו כאן.