כיצד אני אקבל את המשלוח הביתה?

ביום ההספקה, תקבלי הודעת SMS מסודרת מחברת השליחויות “תפוז” שבה יהיה כתוב את מספר החבילה והטלפון של השליח המבקש למסור את החבילה. ומה שעלייך לעשות זה להיות זמינה.

מה זמן קבלת החבילה?

זמני האספקה הינם עד 5 ימי עסקים, יש לשים לב שישי-שבת, ערבי חג וחג אינם נכללים בימי העסקים. יש להתעדכן בדף הבית.

יש לשים לב, בתקופה זאת זמני ההספקה ארוכים יותר מהרגיל, ניתן להתעדכן מולנו בווצאפ. 

מהי עלות המשלוח?

עלות משלוח מתחת ל-100 ש”ח- 25 ש”ח.
עלות משלוח מעל 100 ש”ח- 15 ש”ח.
ומעל 300 ש”ח- משלוח חינם.

איך תישמר הפרטיות שלי?

כחלק משמירה על פרטיותך, החבילה המהממת שלך תיארז באריזת קרטון אטומה.

אם ברצוני להחזיר את החבילה?

האתר הינו אתר הלבשה תחתונה וע”פ הוראות משרד הבריאות לא תתאפשר החלפה או החזרה.
במידה והחבילה עברה לחברת השליחויות ולא סופקה ללקוח/ה תחויב/י בדמי ביטול.

איך אדע שהמוצר מתאים לי?

ליד כל מוצר ישנם דגשים, יש לשים ♥ לדגשים הרשומים ובמידה ותרצי להתייעץ תוכלי לשלוח ווצאפ 24/7 עם סוג הדגם ומידותייך.

כיצד ניתן לדעת שרכישתי נקלטה באתר?

בסיום הרכישה תקבלי מייל מסודר עם סל הקניות ובו כל המוצרים שרכשת.

באיזה אופן אני מקבלת את המוצרים?

המוצרים שרכשת עוברים ביקורת בקרת איכות, בדיקת הדגם ותקינותו ומעבר לגיהוץ.

לאחר מכן המוצר נארז בתוך קופסא ורודה מהממת.

חשוב לציין שכל חבילה מגיעה ארוזה בצורת מתנה אך במידה והחבילה מיועדת למתנה, מומלץ לרכוש אריזה נוספת בדף המוצר,

מכיוון שהאריזה הינה מקרטון ואנו לא יכולים להתחייב שתגיע בשלמותה לאחר העברתה לחברת השליחויות.

איך אדע מתי אקבל את החבילה?

ביום האספקה תקבל/י הודעת SMS מסודרת מטעם חברת “תפוז שליחויות” שהחבילה עתידה להימסר במהלך היום.

בתחתית ההודעה מצויין הנייד של השליח כך שתוכל/י ליצור עימו קשר.

במידה ואני לא בכתובת המסירה, כיצד אקבל את החבילה?

אז ככה… מספר אפשרויות

תוכל/י לבקש שהחבילה תימסר לידך ביום העסקים הבא.

תוכל/י לבקש למסור את החבילה לאדם אחר, באישורך ובאחריותך בלבד.

השארת חבילה במקום כלשהו וללא מסירה לידך הינה באחריות הלקוח בלבד.

כיצד אוכל ליצור אתכם קשר?

לרשותכן אנחנו זמינות אליכן 24/7 בווצאפ שמספרו 052-5554559
בנוסך אפשר לפנות אלינו באמצעות המייל: hermosa.israel@gmail.com
ובשעות הפעילות לטלפון שמספרו: 1-700-700-703