כאן עונים על כל מה שבאמת חשוב לדעת, קצר, ברור ועם חיוך…

הזמנתי- מתי זה מגיע אליי?
החבילות שלנו מועברות ללקוחות דרך חברת השליחויות "תפוז", ממנה תקבלו SMS ביום האספקה. בהודעה יפורטו מספר החבילה והטלפון של השליח המבקש למסור את החבילה, וכל מה שצריך לעשות הוא להיות זמינות ולענות לטלפון כאשר הוא יגיע לאזורכן.
יש לך אפשרות לבחור בין שתי אופציות למשלוח עד הבית:
✔ משלוח רגיל – שליח עד הבית תוך 3-5 ימי עסקים בעלות של 25 ש"ח.
✔ משלוח מהיר – שליח עד הבית תוך 1-2 ימי עסקים בעלות של 40 ש"ח.
שימי לב: ימי שישי, שבת, ערבי חג וחג אינם נחשבים כימי עסקים, ולכן הזמנות שיבוצעו בימים אלו יטופלו ביום העסקים הבא.
חל איסור להשאיר חבילה ללא השגחה, במידה והלקוח/ה מבקש להשאירה, האחריות הינה על הלקוח/ה בלבד.

איך תישמר הפרטיות שלי?

אנו שומרים על הפרטיות של כל לקוחותינו, ולצורך כך אנו אורזים את החבילה המהממת שלך באריזת קרטון אטומה כך שלא ניתן לראות את הפריטים מבחוץ.

אם ברצוני להחזיר את החבילה?

האתר הינו אתר הלבשה תחתונה וע"פ הוראות משרד הבריאות לא תתאפשר החלפה או החזרה.
במידה והחבילה עברה לחברת השליחויות ולא סופקה ללקוח/ה תחויב/י בדמי ביטול.
איך אדע מה המידה שלי?
ליד כל מוצר ישנם דגשים וטבלת מידות כללית מתחת לכל מוצר, יש לשים ♥ לדגשים הרשומים.
עדיין מתלבטת? תוכלי לשלוח ווצאפ 24/7 ונעזור לך.

כיצד ניתן לדעת שרכישתי נקלטה באתר?

בסיום הרכישה, תקבלי מייל לכתובת שהזנת עם אישור העסקה ופירוט המוצרים שרכשת.

באיזה אופן אני מקבלת את המוצרים?

כל המוצרים, ללא יוצא מן הכלל, עוברים בדיקת בקרת איכות ובדיקת הדגם ותקינותו, כולל עמידה בגיהוץ.
בסיום בדיקות האיכות, המוצר נארז בקופסה וורודה מהממת ואטומה.
האריזה הקיימת ארוזה כמתנה, אך ניתן לרכוש אריזה מתנה נוספת בדף המוצר, שתשמור עליה שלמה ובטוחה לאחר העברתה לחברת השליחויות.

איך אדע מתי אקבל את החבילה?

לאחר שהחבילה תעבור לחברת השליחויות, תקבלי הודעת SMS מסודרת עם כל הפרטים והמועד למסירת החבילה. השליח יתאם איתך הגעה בטלפון, והמספר שלו יצוין בהודעה כך שתוכלי ליצור איתו קשר במקרה הצורך.

אם אני לא בכתובת המסירה, כיצד אקבל את החבילה?

אז ככה…עומדות בפניך מספר אפשרויות. תוכל/י לבקש שהחבילה תימסר לידך ביום העסקים הבא, ולתאם זאת עם השליח. תוכל/י גם לבקש למסור את החבילה לאדם אחר, באישורך ובאחריותך בלבד.

השארת חבילה במקום כלשהו וללא מסירה לידך הינה באחריות הלקוח בלבד.

למה בכלל יש לנו דף אאוטלט?

כי גם את… בדיוק כמו אנחנו- אוהבת מציאות שוות במיוחד 😉 בדף האאוטלט שלנו תמצאי פריטים מהממים שנמכרים במחירים ממש נמוכים, ולמה? כי חלק מהם היו בסטוק עודף, חלק שייכים לטרנדים שעברו הלאה (אבל עדיין הורסים!), ויש גם כאלה עם פגם מינורי – כזה שאף אחת לא תבחין בו חוץ מאיתנו.
זה המקום לפנק את עצמך במחירים של עלות – כי יופי לא חייב לבוא ביוקר!

כיצד אוכל ליצור אתכם קשר?

לרשותכן אנחנו זמינות אליכן 24/7 בווצאפ שמספרו 052-5554559
בנוסך אפשר לפנות אלינו באמצעות המייל: [email protected]
ובשעות הפעילות לטלפון שמספרו: 1-700-700-703