ללא קטגוריה

מתנה לכלה

הלבשה תחתונה לכלה

החברה הכי טובה מתחתנת? לא באנו לדבר שוב על הנושא הנדוש של כמה רושמים על הצ'ק. בואו נשים רגע את הכסף בצד, ונחשוב על המשמעות האמתית של המילה מתנה. מתנה לכלה מבטאת חברות עמוקה ואכפתיות, ואלו הם דברים שאינם נמדדים בכסף. נכון, צריך גם לעזור לזוג הצעיר להתחיל את חייו ומקובל להעניק שייק לחתונה. אבל אל תשכחי כי תמיד צריך גם משהו קצת יותר אישי לתת לכלה. במיוחד אם מדובר על מישהי קרובה וחשובה בחייך.

זהו הרגע שאת לוקחת אוויר ופולטת נשיפת ”פפפפף….“ ארוכה. אינך יודעת איזו מתנה לכלה יכולה להתאים. אך אל דאגה, אנחנו כאן בשביל לעזור לך. ויש לנו גם המלצה חד משמעית, ולא משהו שיכניס אותך לעוד התלבטויות.

הלבשה תחתונה לכלה

הלבשה תחתונה לכלה

הלבשה תחתונה לכלה

בדקנו, שאלנו, מצאנו, השוונו וגילינו כי הלבשה תחתונה לכלה היא המתנה המושלמת. ואנחנו חושבות גם שהבנו את הסיבה הנסתרת שבגללה הכלה רוצה לקבל מתנה כזו. אבל את זה נגלה לכן בסוף.

אז בואו נתחיל מהשיקולים הפרקטיים והסמליים המסבירים לנו מדוע יש צורך בהלבשה תחתונה לכלה.

ראשית כל יום החתונה הוא לא עוד יום בשנה. זהו יום מיוחד, ויש להשתמש בכל האמצעים על מנת לייחד ולבדל את היום הזה מימים אחרים על לוח השנה. נראה שלא צריך להתאמץ להסביר מדוע הכלה רוצה שזה יהיה יום שונה ומיוחד. וכמובן יש לבטא זאת בכל צורה אפשרית. וזה בא לידי ביטוי גם בהלבשה התחתונה.

החתונה היא תחילתו של פרק חדש בחיים, וכאשר אנו מתחילות דברים חדשים בחיים אנו רוצות להתחדש. איפור חדש, תסרוקת חדשה, וגם הלבשה תחתונה.  וכאשר הכלה הייתה עסוקה בעיקר בשמלה, הלבשה תחתונה יכולה להיות מושלמת בתור מתנה לכלה. כך אתן ממש סוגרות לה את הפינה של הדברים החשובים שלא היה לה זמן לטפל בהם.

והלבשה תחתונה היא כמובן מתנה אינטימית מאוד, לא מתנה שמקבלים מכל אחד ואחת. כך שזו מתנה לכלה המסמלת את עומק הקשר ביניכן.

ועכשיו לחלק הפיקנטי

 

אם מדובר בהלבשה תחתונה לערב החתונה, צריך להיות מאוד פרקטיים. יש להתאים את ההלבשה התחתונה לגזרה של שמלת הכלה, ולחשוב על נוחות. והדברים הללו ברורים מאליו. אם הכלה תרכוש לעצמה את ההלבשה התחתונה היא תיקח בחשבון רק את ההיבטים הפרקטיים.

אבל מה לגבי ליל הכלולות? לא מגיע לכלה הלבשה תחתונה סקסית עבור הרגע המיוחד הזה. בוודאי שמגיע, אבל….

בתחום ההלבשה התחתונה הסקסית אנו יכולות למצוא חגיגה נהדרת במגוון סגנונות, ועם תוספות של כל מיני אביזרים המוסיפים להלבשה התחתונה אופי קצת יותר שובבי. מצאנו וגילינו שהרבה כלות פוזלות עיניים לעבר פריטי ההלבשה הסקסיים והנועזים ביותר. אבל הן פשוט קצת מתביישות לרכוש אותן.

אלו הם פריטי הלבשה תחתונה סקסיים במיוחד, קצת שוברי מוסכמות ושונים מהסגנון האישי שהכלה רגילה אליו. אבל זה בדיוק מה שמושך אותה, וגורם לה להרגיש מיוחדת.

וזוהי הסיבה מדוע זו מתנה לכלה. כלות מתביישות לפעמים לרכוש הלבשה תחתונה סקסית ופורצת גבולות, אבל הן מאוד רוצות אותה. וכאשר הן מקבלות זאת במתנה, הן מרגישות יותר בנוח.