ללא קטגוריה

להתחבר אל עולם ההלבשה תחתונה לגברים

הלבשה תחתונה לגבר

בואו נדבר על על הלבשה תחתונה לגברים.

ישנם גברים שאינם נותנים תשומת לב מיוחדת לתחתונים שלהם, הם פשוט רגילים וקונים מה שמזדמן בדרכם. אך מנגד, ישנם גם גברים עם ראש פתוח יותר השמים לב לפרטים. הם מבחינים בין סוגי חומרים, עיצובים שונים והתחושות של התחתון היושב על הגוף. וכמובן שהלבשה תחתונה לגברים היא גם עניין אפנתי וטרנדי אשר מתפתח בשנים האחרונות ונותן ביטוי גם לגברים להרגיש סקסיים בהלהשה תחתונה.

אם אתם נמנים על אלו שעד היום לא נהגו להעניק תשומת לב רבה להלבשתם התחתונה, כדאי שתקראו את המדריך הבא. יש בו קצת טיפים שיעזרו לכם להתחבר אל עולם ההלבשה התחתונה לגברים. לעשות את הבחירות הנכונות שיבטיחו לכם נוחות מרבית, להיות אופנתיים וגם לנסות דברים חדשים כמו חוטיני לגברים, סט סקסי לגבר , תחפושת סקסית לגבר ועוד.

טיפים לרכישת הלבשה תחתונה לגברים

  1. להכיר את המידה

תחתונים חייבים לשבת עלייך בול! לא הדוק ולוחץ, אינך רוצה גירויים בעור או תחושות של חוסר נוחות מגבילה לאורך היום. ובוודאי שאינך רוצה משהו גדול מידי שלא מחזיק טוב, ובפני עצמו גורם לאי נוחות.

סוד קטן שלא כל הגברים הבינו בנושא מידות – מדיום, לארג‘ וכל יתר המידות הן אינן מדע מדויק. יצרנים שונים עשויים לתת פרשנות שונה למידות; כך שאם תרכשו תחתון מיצרן אחר, אתם צפויים לגלות שהוא גדול או קטן יותר ממה שציפיתם.

אין צורך להמר ולקוות לטוב. בדרך כלל מציעים לכם טבלאות המאפשרות לכם למדוד, ולזהות בקלות איזו מידה מתאימה עבורכם בצורה מדויקת.

 

      2. הכירו את הסוגים השונים

אולי התרגלתם לסוג אחד של תחתונים כי ”זה מה שנוח עבורכם“. אבל  האם בכלל התנסיתם בדברים אחרים? תחת המטרייה של הלבשה תחתונה לגברים ישנן אפשרויות שונות וכדאי להכיר אותן. יתכן כי גזרה מסוימת תתאים עבור פעילויות מסוימות מבחינת הנוחות, ופחות תתאים עבור אחרות.

למשל תחתון חוטיני, בשנים האחרונות הגברים התחילו להבין שתחתון חוטיני הוא התחתון הנפוץ ביותר אצל נשים מהסיבה שהוא נוח מאוד. המון גברים התחילו לאמץ ולרכוש חוטיני לגבר. ישנם מבחר גדול של תחתוני חוטיני לגבר, ניתן למצוא תחתוני חוטיני מבדים שונים, תחרה, סטאן, כותנה ואפילו משובצי אבנים.

חוטיני לגבר

חוטיני לגבר

  1. הכר את החומרים השונים

עוד נקודה חשובה מאוד שגברים רבים נכשלים בה היא הבנת החומרים. זה בהחלט משנה מאיזה חומר עשוי התחתונים שלכם, לא משנה אם אתם טוענים אחרת. ישנם בדים נושמים, וישנם בדים אטומים. ישנם בדים נמתחים יותר ונמתחים פחות. ישנם בדים רכים יותר, ורכים פחות. כדאי שתכירו את התחושות השונות של כותנה, ספנדקס, תחרה, סטאן ואחרים.

כך תגלו מה יותר נוח עבורכם, ומה מתאים לכל סיטואציה.

 

  1. אל תיצמדו לסוג אחד

אם ישנה גזרה מסוימת של תחתונים שהיא המועדפת עליכם, זה בסדר גמור. ואולי אפילו יש לכם צבע מועדף, גם זה בסדר. גם אם ישנה גזרה דומיננטית במלתחה שלכם, עדיין כדאי להחזיק גם מעט תחתונים מסוגים שונים.

אל תלכו תמיד עם אותו הדבר. כדאי שיהיו לכם סוגים שונים שיוכלו להתאים לסיטואציות שונות, מצב רוח וסוג הלבוש שלכם. בהחלט ישנו הבדל בין הלבשה תחתונה  לגברים המיועדת לדייט רומנטי, לבין זו שתלבשו למשחק הכדורגל. תוכלו למצוא מבחר סטים סקסיים של הלבשה תחתונה לגברים , תחפושות סקסיות לגברים .

הלבשה תחתונה לגברים

הלבשה תחתונה לגברים

  1. השתחררו מדעות קדומות

גברים רבים מחזיקים בדעות מטופשות לגבי הלבשה תחתונה לגברים, וסוגיות של גזרה וצבע. אין צורך שתאמצו כל מיני תפיסות מיושנות לגבי איזה צבע או איזה גזרה מתאימים לגבר. בימינו הכל הולך, והכל מותר. כך שבאמת מותר לכם לבחור גם בתחתון בצבע ורוד או חוטיני לגברים.